4 de jun. de 2010

Hey!

Hey si u nxënësit tuaj të natës? Unë jam shumë i kënaqur për ditën tonë të dytë të blog aktive. Tani le të themi diçka të vërtetë i zgjuar, por ajo? Menduarit ... Oh unë e di! Sepse unë jam i këtij shkrimi në gjuhën shqipe , është tashmë një gjë shumë e zgjuar: sepse unë jam i sigurt që nxënësit të angazhuar, nuk do ta përdorë përkthyes Google! Mirë studime këtë fundjavë! PS: Google Translator nuk mund me veten, sepse kam përkthyer për përkthimin portugalisht I merrni një gjë e ndyrë dhe e la pa lidhje, kështu që unë do të vendos përkthimin më poshtë.

(Hey estudantes como foram suas noites? Estou muito feliz pelo nosso segundo dia de blog ativo. Agora vamos falar alguma coisa realmente inteligente, mas o quê? Pensando... Ah! Já sei! Pelo fato de eu estar escrevendo tudo isso em albanês, já é uma coisa muito inteligente! Pois eu tenho certeza que vocês, estudantes empenhados, não usarão o Google Tradutor! Bons estudos nesse feriadão! PS: o Google Tradutor não pode nem com ele mesmo, pois eu traduzi para português a tradução que eu consegui e saiu uma merda coisa sem nexo, por isso eu colocarei a tradução abaixo.)

Por Marcelo

Nenhum comentário:

Postar um comentário